راهکاری موثر برای برای یافتن آرامش در عصر نویز و استرس!

موزیک بی کلام


مقدمه :

اینروزها اگر مایل هم نباشیم، شبکه های اجتماعی اخبار روز را جلوی چشمانمان قرار می دهند. نیازی به توضیح نیست که درصد قابل توجهی هم شامل اخبار منفی است. شاید بتوان گفت یکی از اثرات منفی اینترنت همین است. در این بین باید خودمان به دنبال راهی باشیم تا ازین التهاب و نویز دوری کنیم. بی شک یک راه موثر گوش دادن به موزیک بی کلام است. استفاده آهنگ های بی کلام در ژانر های مختلف می تواند قدری انسان را به آرامش بازگرداند. حتی اگر چندان هم اهل موزیک بی کلام نباشید شاید این جکم دارویی  شفابخش برای شما باشد!


1) شروع داستان :

اغراق نیست اگر بگویم گوش دادن به نمونه کارهای بی کلام را بیش از 20 سال پیش شروع کردم. زمانی که هنوز نوار انتخاب اول مردم بود. کارهای کلایدرمن، پیانوهای سبک Easy Listening و نمونه های ایرانی مثل جواد معروفی.  هرچه قدر هم که بیشتر گوش کنید سلیقه شما تخصصی تر و علاقه تان به موزیک بی کلام بیشتر می شود

امروز بدون تردید شنیدن کارهای باکلام کمی برایم سخت شده و ترجیح بی کلام را ترجیح می دهم. گوش من همیشه حساس به کارهای جدید هست تا شاید گزینه های جذاب بیشتری را به آرشیو اضافه کنم.


2) چرا سولند؟

حدود دوسال پیش تصمیم گرفتم بهترین کارهای بی کلام را که در آرشیو داشتم روی اینترنت ببرم. نتیجه جالب بود. اگرچه چندین سایت بی کلام داشتیم اما استقبال خوبی شد. البته که در این مدت سعی کردم آرشیو را غنی تر کنم اما همیشه عیارم این بوده سعی کنم بهترین آهنگ ها را اضافه کنم. این هست که معمولا با وسواس آهنگ های اضافه می شوند


3) وضعیت فعلی 

در حال حاضر بیش از 1000 موزیک بی کلام در سولند وجود دارد. نسخه اندروید هم ایجاد شده تا افراد سخت پسند در موبایل خود کارها را بررسی کنند. در حالت عادی یک دقیقه از موزیک ها پخش می شود و برای شنیدن نسخه کامل با کیفیت اصلی بایستی با موبایل خود لاگین کنید. مهم ترین دسته بندی ها نیز بصورت زیر است :


1- آرامش بخش ترین کارهای پیانو دنیا

2- معروف ترین اهنگ های کلاسیک دنیا

3- گلچین گیتار

4 – موسیقی فیلم

5- موسیقی مناسب برای مدیتیشن و آرامش

6- ریمیکس های جذاب و پرانرژی مخصوص ورزش 

و ...


در پایان امیدوارم سری به سایت زده و شخصا به بررسی کارها بپردازید :


سایت سولند :: بهترین موزیک های بی کلام دنیا

اپلیکیشن ملودینا :: اپلیکیشن موزیک بی کلام


موفق باشید.


نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بهترین موزیک های بی کلام دنیا در دستان شما